vineri, 15 februarie 2013

Buna dimineata!

Si ador diminetile de liniste in suflet. Ador diminetile in care am o cafea si oameni dragi alaturi. O zi perfecta incepe, langa cel putin, un om drag care stie sa-ti puna un zambet colorat pe fata si sa simti cum ziua nu poate fi mai buna de atat.
Sunt fericita pentru ca, in timp, am strans oameni frumosi pe langa mine, oameni pe care simt nevoie sa-i vad si sa le impartasesc ganduri si sentimente. Uneori, se mai intampla sa dau si peste oameni cu suflet chircit si mandri in ignoranta lor. Si ma mahnesc....insa oamenii dragi de langa mine ma fac sa ma simt norocoasa pentru ceea ce sunt si pentru ca ii am.
Imi plac diminetile in care intalnesc, in trafic, oameni calmi, respectuosi, chipul lor debordand de seninatate.
Imi plac diminetile in care, in drum spre job, intalnesc caini maidanezi, ma opresc, le adresez cateva cuvinte, iar ei par ca ma inteleg, caci ma privesc si-si flutura coada. Si merg mai departe...cu chipul luminat.
Ma incanta diminetile in care privesc batranii intorcandu-se de la piata cu sacose incarcate, imaginandu-mi cate de bine va mirosi bucataria lor, in ziua respectiva. Ma duc cu gandul la o tocana aproape gata, cu verdeata presarat deasupra, al carei miros imi gadila narile.
A, si mai imi plac diminetile cu zarva produsa de cei mici ce se duc la gradinita sau la scoala primara, insotiti de bunici sau parinti. Ma induioseaza aceasta imagine.
Lucrurile de acest gen...si multe altele imi pot face ziua mai frumoasa. Zilele frumoase incep de dimineata...daca stii ce sa privesti, si, mai ales, daca le privesti cu inima. Si asta e suficient pentru o " Buna dimineata! " Luiza Ionescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu