joi, 24 ianuarie 2013

Suntem frumoase!


Da, sunt frustrata uneori de cele cateva kilograme in plus, am teama de cantar. Am mustrari de constiinta dupa ce devorez o ciocolata intreaga...cu alune. Sunt stresata de cosurile ce imi apar uneori si care ma fac sa ma simt atat de urata.
Si acum...fac o paralela intre viata mea si cea a vedetelor. Majoritatea vedetelor mint in ceea ce priveste stilul lor de viata, alimentatia...si referitor la sacrificiile lor pentru a arata perfect si pentru a fi ravnite de barbati. Ele, ne transmit noua, femeilor de rand, ca desi consuma produse de tip fast-food, ca desi ele sunt dependente de bauturi acidulate, ca nu tin niciun fel de dieta si ca nu prea sunt prietene cu sportul...arata asa de bine. Ne mai spun ca pentru a arata asa, precum ele, sunt suficiente opt ore de somn pe noapte, o crema scumpa, si...gene bune. In concluzie, mama natura a fost marinimoasa doar cu starurile.
Va anunt, ca femeile acestea "de rang" se infometeaza cu cateva saptamani inainte de vreo sedinta foto sau prezentare de moda, si cu toate acestea tot este nevoie de folosirea photoshopului. Sa mai pomenesc de chirurgia plastica care este o practica obisnuita?! Mutilarea corpului a devenit o obisnuinta precum dusul zilnic. Sa mai pomenesc de machiajul fara de care nu pot iesii nicaieri?! Sa nu uitam ca ele parca "dorm" in saloanele de infrumusetare, sa nu uitam de tot felul de injectii in piele, tot felul de proceduri de care noi, femeile de rand, nu am auzit. Actritele ajung sa faca sport intre cinci si opt ore pe zi, inainte de a interpreta vreun rol intr-un film. Ele traiesc cu ierburi si cu multe sacrificii. Traiesc pentru a fi frumoase si sunt platite pentru asta.
Oameni dragi, facand aceasta mica paralela intre viata de vedeta si viata mea, ca femeie de rand....ma simt al naibii de frumoasa si autentica!:) Luiza Ionescu

3 comentarii:

  1. şi eu te găsesc "al naibii de frumoasă şi autentică" aşa naturală cum te-am cunoscut. Şi apreciez al naibii de tare faptul că te porţi aşa naturală. iar în legătură cu vedetele suntem pe aceeaşi lungime de undă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai spus multe adevăruri despre vedete mai sus. Cât despre mâncare, fiecare ar trebui să mănânce exact cât îi este poftă, dar în același timp să încerce să fie rational. În fond și la urma urmei, nu se inseala decât pe sine însuși.

    Tu arati bine, faci mișcare, nu vad de ce să îți faci o problema din astă cauza.

    RăspundețiȘtergere