duminică, 26 august 2012

Ignorantule!


De ce,daca nu gandim la fel,trebuie sa fii impotriva gandurilor si parerilor mele?De ce,daca eu simt ceva,tu trebuie sa comentezi asupra simtamintelor mele?Iti poti exprima opinia,fara sa o ataci pe a mea,fara sa spui "nu sunt de acord".Ce satisfactie obtii,fiind mereu impotriva?Ai falsa impresie ca vii cu niste corectari,ai falsa senzatie ca nimeni nu le stie mai bine decat tine.
Exista o categorie de oameni,care,atunci cand se simt in vreun con de umbra,ies in evidenta prin afirmatia "Nu sunt de acord!".Acesti ignoranti,caci despre ei vorbesc,se identifica foarte usor.Ei,tot timpul,neaga,refuza si contesta,vor sa isi impuna propriul punct de vedere.
Ignorantule,se pare,ca nu ai auzit de procesul psihic,numit perceptie.Rumeg totul prin organele de simt.Suntem oameni,si,din fericire,diferiti.Perceptiile noastre pot fi diferite.Diferite...si cu toate acestea,toate adevarate.Pentru ca fiecare are adevarul lui,in functie de ceea ce traieste,in functie de emotiile fiecaruia.
Si-atunci...cum sa nu fii de acord cu perceptia mea?Cum iti permiti sa spui ca nu esti de acord cu trairile si realitatea mea?

Un comentariu:

  1. Ai mare dreptate! Niciodata nu mi-au placut oamenii care "le stiu pe toate"... Intotdeauna am spus ca atata timp cat traim, inca avem lucruri de invatat!
    Keep writing... :)

    RăspundețiȘtergere