vineri, 1 martie 2013

Sufletul primaverii

Cand m-am trezit, nu am dat importanta faptului ce este intai martie si ca a sosit primavara. Motaind, inca, in pat, mi se parea inca o zi banala. Insa, in timp ce ma trezeam, facand patul, ascultand muzica, primind si citind mesajele cu urari frumoase, deschizand fereastra...lumina si caldura au patruns usor in casa si in sufletul meu.
Da, oameni dragi, primavara este un anotimp deosebit, il simti cu totul, nu doar il vezi cu ochiul. Primavara iti intra in suflet. Gandurile bune incoltesc. Infloresc fara voia mea. Ma inunda o stare asa de vioiciune, de bine, de bucurie...parca primavara tocmai ce mi-a facut o declaratie de dragoste.
Nu degeaba primavara este anotimpul renasterii, tot ce se afla in jurul nostru prinde viata, si nu doar in natura. Si noi prindem viata. Momentele triste palesc in fata acestei minuni...primavara, care inseamna caldura, zambet, culoare.
Primavara ne invita la schimbari pozitive, atat in locuintele noastre, cat si in viata. Miroase...a viata! Luiza Ionescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu