luni, 22 octombrie 2012

E povestea mea, nu a ta!

M-am saturat ca lumea sa stie ce-i mai bine pentru mine. M-am saturat sa aud lucruri de genul "Nu esti in stare sa-ti gasesti un baiat!" , "esti ghinionista in dragoste!" , "O sa iasa soarele si pe strada ta!"  sau "Esti cam pretentioasa!". M-am saturat de oamenii astia marunti si de afirmatiile lor referitoare la viata mea. Se pare ca nu ii pot oprii de la astfel de afirmatii,multi dintre ei dandu-si cu parerea fara sa fie intrebati, multi vorbesc "aiurea in tramvai", fara sa aiba habar la ce le iese din gura.

Buna sau rea, fericita sau mai putin fericita, este vorba despre propria mea poveste pe care mi-o creez singura. Ce-i drept, uneori lucrurile se mai intampla si fara voia mea. Dar povestea mea ramane a mea si consider ca nu am nevoie de un critic asupra "operei" mele. Eu sunt cea care ma suport de dimineata pana seara si in timpul noptii.
Si daca pana acum nu mi-am gasit un tovaras de viata, nu inseamna ca nu-mi doresc sau ca sunt pretentioasa. Ci, pur si simplu, aleg sa nu traiesc nimic care sa fie in contradictie cu trairile mele interioare. Nu pot sa aleg sa traiesc anumite "lucruri" doar pentru ca sunt firesti in ochii societatii.Eu am firescul meu, ma ghidez intotdeauna dupa vocea interioara, nu dupa "ca asa e normal" si gata, lumea sa zica " in sfarsit...a intrat in normalitate".
Nu sunt robot, nu pot sa traiesc dupa psihologia altora. Nu accept nimic din ce mi se impune din exterior, nimic din ce nu e in concordanta cu sufletul meu.
Aleg sa fiu onesta fata de sufletul meu, sa iubesc asa cum are nevoie sufletul meu sa iubeasca!

Un comentariu:

  1. Nu mai lua in seama tot ce spune lumea, fericirea vine din interior nu din exterior. Intai trebuie sa fi fericit ca si individ solitar dupa aceea vor venii toate de la sine. :)

    RăspundețiȘtergere