miercuri, 22 august 2012

Ma intunec!


                     Ma intunec!Sunt de vina...

Iarasi ma intunec.Iar am crezut in visele mele.M-am temut,am incercat sa-mi tin in frau asteptarile...apoi am crezut k voi reusi...am crezut pana cand am simtit primul fior al dezamagirii,din nou...Ma intunec usor,ma apasa...si nu stiu cine e vinovat.Eu sau el?Oare sunt victima Universului,ce cuprinde oameni fara suflet?!
        
                                   Nu lasa pe nimeni sa devina Universul tau,
                                   Caci asta doare,raneste,distruge…
                                  Nu ai fi decat un covor calcat in picioare
                                  Tu ai fi singurul vinovat pentru ca ai sperat,pentru cai ti-ai dorit
                                 Tu ai fi singurul vinovat pentru ca ai ceea ce ei nu mai au de mult,
                                 Esti vinovat pentru ca ai suflet…
                                  Esti vinovat pentru ca nu poti fi ca ei,pentru ca nu esti de piatra.
                               Esti vinovat pentru ca sufletul ti se zbate si nu poate accepta!
                               Esti vinovat si-ti meriti zbuciumul launtric…
                               Esti vinovat pentru ca ai crezut in ce nu mai exista de mult…  
                                  

2 comentarii:

  1. Profund si adevarat. Suferinta, de cele mai multe ori, ne face mai buni, mai puternici. Meriti ce e mai bun si, cu siguranta, vei avea. Oricat de greu ti-ar fi acum

    RăspundețiȘtergere