joi, 23 august 2012

Alaturi de tine...barbate!

                  E vreo problema in a vrea sa raman singura? Te intereseaza pe tine de ce nu am partener? E vreo problema in a-mi dori libertate deplina? Nu mai vreau sa fiu ingradita, conditionata...

Din cauza ta, barbate, nu mai cred in relatii de vis, in iubire sincera si pura. Alaturi de tine, barbate, nu mi-am putut urma visele in directii ce-mi intregeau sufletul. Alaturi de tine nu puteam dansa, pentru ca tie nu ti se potrivea. Alaturi de tine nu puteam purta slip tanga, la plaja, din nu stiu ce motive. Alaturi de tine, daca un alt barbat se uita la mine, eu eram de vina. Alaturi de tine, nu aveam cu cine-mi bea cafeaua dimineata, motivul fiind ca tu nu consumai. Alaturi de tine, m-am indepartat de persoane dragi . Alaturi de tine, nu m-am simtit frumoasa pentru ca ai avut grija sa ma simt un nimic. Nu stiam sa gatesc, deci nu eram "buna la casa omului", dar nu te deranjai sa gatim vreodata impreuna. Alaturi de tine, muzica pe care o ascultam cu drag, era plictisitoare.Alaturi de tine, nu mai vedeai motive sa-mi faci mici bucurii, marunte, care nu costau nimic, considerai ca astfel de gesturi se fac doar la inceput. Alaturi de tine, eu eram cea vinovata cand te trezeam noaptea pentru ca nu-ti mai suportam sforaitul. Eram de vina ca iti stricam somnul dulce, in timp ce eu nu puteam dormi. Alaturi de tine, daca aveam momente de gelozie ,eram nebuna. Iti uitai propriile crize, colosale chiar, de gelozie.
Si uite asa...in tot acest timp, tu ti-ai trait viata dupa propriile reguli, iar eu...si eu, alaturi de tine, pe langa tine...uitand de ale mele reguli.
Si-acum barbate...ce motive imi mai raman sa raman alaturi de tine? Mi-ai spus ca eu te-am pierdut pentru ca mi-a placut sa "umblu". Dar, o clipa nu te-ai gandit si la fericirea mea. Nu am umblat, ci doar cautam cu inima pe cineva care sa ma vada cu adevarat, asa cum sunt. Pentru ca tu, dupa atata timp alaturi de mine, nu ti -ai dat seama cat de minunata sunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu