vineri, 21 decembrie 2012

Multumesc, om drag!

Azi, multumesc! Multumesc ca ma simt iubita, indragita. Multumesc ca am aproape oameni dragi sufletului meu. Multumesc pentru dovezile voastre de iubire. Consider ca in viata, cel mai mare noroc nu sunt banii, ci sa ai oameni care sa te iubeasca si pe care sa-i iubesti. Da, am oameni care atunci cand ii vad, cand imi pasesc pragul casei imi lumineaza ziua. Imbratisarile si zambetele voastre imi hranesc sufletul si ma indeamna sa fiu din ce in ce mai buna. Am langa mine oameni care nu ma judeca, ei doar ma iubesc. Prietenii mei nu sunt multi, dar sunt cei mai buni.
M-am gandit pentru cateva secunde cum ar fi daca nu as avea langa mine toti acesti oameni dragi. Raspunsul...o viata gaunoasa. Ma simt norocoasa si binecuvantata ca va am. Nu trebuie sa va numesc in scris, voi va stiti. Sunteti precum un bulgare de lumina in sufletul meu. Va multumesc ca va am! Luiza Ionescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu